OKEx llança una plataforma de comerç entre iguals amb diversos mètodes de pagament a l’Índia

Malta, 4 d’agost de 2020 – OKEx (www.okex.com), un intercanvi de derivats i de criptomonedes líder mundial, ha anunciat que el 5 d’agost es llançarà una plataforma de negociació entre iguals a l’Índia que permetrà als usuaris indis comprar criptomonedes amb rupies índies. (INR) sense comissions de transacció. Al mateix temps, es durà a terme una campanya amb un premi de 30.000 USDT. Comerçant a la plataforma P2P, remetent amics, publicant a les xarxes socials i responent al qüestionari diari, els participants poden guanyar punts, que és un val per a la quota corresponent al fons de premis..

La plataforma de comerç OKEx P2P ara ofereix parells Bitcoin i USDT per INR, amb més monedes disponibles aviat. A més del preu més baix, el mercat més profund i el procés KYC més ràpid proporcionat per OKEx, els usuaris també poden utilitzar els mètodes de pagament més utilitzats de l’Índia, inclosos UPI, IMPS, NEFT, etc..

Entre l’impressionant població de 1.300 milions de l’Índia, actualment s’estima que 5 milions de persones posseeixen monedes digitals, amb una enorme oportunitat de creixement a curt termini. El recent aixecament de la prohibició de la criptomoneda per part del Banc de Reserva de l’Índia el 4 de març va provocar un canvi dramàtic d’impuls al mercat indi, amb els volums de les borses locals que van repuntar generalment després d’uns mesos estancats. Segons les dades de CoinDCX, soci d’OKEx, el volum de negociació BTC / INR va augmentar un 1031,4% intermensual després de l’aixecament de la prohibició al març i va mantenir una taxa de creixement superior al 100% a l’abril..

Volum CoinDCX BTC / INR (recompte per BTC)

Font: https://coindcx.com/trade/BTCINR

Segons un informe conjunt publicat per OKEx i Coinpaprika, l’Informe d’Investigació de Mercats de Criptografia de l’Índia sobre l’ecosistema de criptomonedes a l’Índia indica que l’enorme demanda de remeses transfrontereres i intercanvi de divises han demostrat una gran passió per la criptomoneda, ja que pot reduir els costos significativament. Tenint en compte això i l’alt grau de respecte en termes de regulació local, OKEx es complau a continuar amb un nou compromís a l’Índia.

L’Índia, un oceà quasi blau per al mercat de criptomonedes

Actualment, el mercat de criptomonedes de l’Índia encara s’enfronta a molts desafiaments i limitacions. Tot i que la prohibició de la criptografia ha estat retirada pel RBI, la vaga política reguladora va provocar que alguns bancs continuessin negant-se a obrir comptes per a intercanvis de criptografia, afirmant que estan esperant més instruccions de la RBI sobre criptomoneda. D’altra banda, els comerciants encara no estan disposats a connectar els seus comptes bancaris amb cap transacció relacionada amb la criptografia.

Davant d’una gran demanda, el govern indi està prenent mesures positives. Segons els informes, el govern indi està discutint amb el RBI i la Securities and Exchange Board de l’Índia sobre un marc regulador de la criptomoneda. A més d’això, el govern també espera que el Tribunal Suprem consideri el resultat d’un altre cas de criptomoneda abans de prendre una decisió final sobre la regulació de la criptomoneda..

Tenint en compte això, les entrades de plataformes comercials a gran escala a l’Índia, sens dubte, completaran l’ecosistema de criptomercat a l’Índia i generaran una situació de guanyar-guanyar per a les plataformes i els comerciants indis..

Plataforma de comerç OKEx P2P amb diversos mètodes de pagament

La plataforma OKEx P2P és un mercat perquè els comerciants facin transaccions fiat a criptografia entre si mitjançant un dipòsit de garantia. La plataforma permet als comerciants comprar Bitcoin i USDT amb una comissió de transacció del 0% i una àmplia gamma de mètodes de pagament disponibles. Aquesta ONR fiat onramp estarà lligada directament als comptes de comerç OKEx dels comerciants, cosa que permetrà als usuaris accedir a l’ecosistema de comerç OKEx més ampli amb facilitat.

“Sempre estem atents als canvis en el mercat criptogràfic mundial i tenim una gran confiança en el mercat indi. Amb l’aparició de més i més criptomonedes i projectes d’alta qualitat a l’Índia, considerem l’Índia com un dels mercats incrementals més importants de la indústria de la criptografia i la cadena de blocs ”, va dir Jay Hao, CEO d’OKEx. Va afegir:

“Creiem que la tecnologia blockchain eliminarà les barreres a les transaccions i ens comprometem a connectar els comerciants indis amb el mercat internacional de criptografia, proporcionant un servei únic per als comerciants indis, inclosos els derivats spot i molts tipus. A més, OKEx també millorarà el disseny ecològic a l’Índia i millorarà l’experiència comercial dels usuaris indis. Per exemple, estem a punt de llançar el taulell OTC a l’Índia aviat. Si us plau, estigueu atents “.

Un dels mercats de criptomonedes més grans i diversos del món, OKEx és el lloc on els operadors, miners i inversors institucionals de criptografia mundial venen a gestionar actius de criptografia, a millorar les oportunitats d’inversió i a cobrir els riscos. Proporcionem el comerç al comptat i derivats (inclosos futurs, permutes i opcions perpetues) amb criptomonedes importants, oferint als inversors una notable flexibilitat en la formulació de les seves estratègies per maximitzar els guanys i mitigar els riscos.

Seguiu OKEx