OKEx millora el suport per al creixement de DeFi gràcies al seu preu segur, OKEx Oracle

Malta, 12 d’agost de 2020 – OKEx (www.okex.com), un intercanvi de derivats i de criptomonedes líder mundial, fomenta encara més el creixement de l’espai DeFi a través de OKEx Oracle, el seu feed de preus signat i segur que pot ser utilitzat per projectes de finançament descentralitzats per accedir a preus fiables a la cadena. Com a intercanvi global molt líquid, OKEx Oracle presenta als desenvolupadors dades de preus signats i fiables procedents d’una font fiable.

Les dades de preus precises són vitals per al creixement de les finances descentralitzades, ja que, sense elles, els agents maliciosos poden publicar informació errònia a la cadena i explotar les vulnerabilitats sistèmiques als protocols DeFi. Mitjançant el llançament d’OkEx Oracle, OKEx pretén contribuir a la creació d’un entorn més segur per a tots els participants de l’ecosistema.

OKEx Oracle és una API que està disponible per a tothom, no només per als clients OKEx. El feed de preus està signat per l’intercanvi OKEx i la clau privada es manté segura a la seva robusta infraestructura. Qualsevol persona pot verificar la font de les dades en cadena mitjançant la clau pública OKEx Oracle.

“Tenir accés a un feed de preus de confiança signat per OKEx dóna als projectes i usuaris de DeFi la tranquil·litat que les dades que utilitzen són 100% exactes. Això no només ajuda a construir bases fiables per donar suport a DeFi, sinó que també contribueix a garantir la seguretat dels actius dels usuaris i la longevitat dels protocols que utilitzen," va comentar Jay Hao, CEO d’OKEx.

Compatible amb el protocol DeFi principal

La majoria dels protocols DeFi es basen en feeds de preus que, tot i tenir salvaguardes codificades, continuen representant un únic punt d’error i una potencial amenaça per a DeFi a mesura que s’expandeix. En un intent d’eliminar aquesta vulnerabilitat, el protocol de DeFi líder en finançament compost, que permet als usuaris guanyar interessos pels seus actius criptogràfics i contractar préstecs simbolitzats, va reconèixer la necessitat d’un ecosistema fiable d’alimentació de preus per permetre als participants operar sense dependre de cap projecte.

A través de la seva Sistema d’Open Feed Feed (OPF), qualsevol part interessada pot signar parells clau-valor, com ara feeds de preus, mitjançant un SDK i publicar-los a la cadena de blocs. OKEx Oracle segueix els estàndards OPF per proporcionar protocols compostos i altres protocols DeFi amb un feed fiable addicional per a dades de preus en cadena que qualsevol persona pot descodificar i signar. Segons Jay Hao:

"A OKEx, creiem fermament en DeFi i estem convençuts que conduirà a la propera onada d’aplicacions valuoses (basades en blockchain) que, finalment, ajudaran a incorporar la propera onada d’adoptors de criptografia. És un honor poder donar suport a un dels protocols més importants de l’espai a través d’OKEx Oracle i esperem que els esforços de Compound per eliminar aquest únic punt de fracàs per a molts projectes marquin una fita clau per al desenvolupament de DeFi.."

OKEx inverteix en el creixement de DeFi

OKEx ha estat a l’avantguarda dels desenvolupaments de la indústria DeFi, una àrea que ha crescut exponencialment en els darrers dotze mesos i ara compta amb uns 4.600 milions de dòlars de valor bloquejat en els seus protocols. A més d’OKEx Oracle, l’innovador intercanvi es compromet a donar suport als projectes amb més qualitat i alt potencial de l’espai enumerant recentment molts tokens de governança DeFi populars, inclosos Compound (COMP), Aave (LEND), DMM: Governance DMG) i testimoni de xarxa sintètic (SNX).

OKEx també es va convertir en un dels primers validadors de la xarxa de proves Topaz d’Ethereum per a ETH 2.0 amb la seva piscina minera, OKPool, i va llançar la seva funció de préstec C2C a principis d’aquest any, que permet als usuaris demanar préstecs amb BTC, ETH o OKB com a garantia – i amb algunes de les taxes més baixes de la indústria. OKEx també està desenvolupant OKChain, una cadena pública descentralitzada que OKEx preveu que farà créixer encara més la creixent indústria DeFi, que permetrà construir DApps comercials a gran escala a la part superior.

Per obtenir més informació sobre com funcionen els oracles de blockchain, visiteu: https://bit.ly/2XWnRFD

OKEx, un intercanvi de derivats i derivats de criptomonedes líder mundial, OKEx ofereix el mercat més divers on els operadors, miners i inversors institucionals de criptografia mundial venen a gestionar actius de criptografia, a millorar les oportunitats d’inversió i a cobrir els riscos. Proporcionem el comerç al comptat i derivats (inclosos futurs, permutes i opcions permanents) de les principals criptomonedes, oferint als inversors flexibilitat en la formulació de les seves estratègies per maximitzar els guanys i mitigar els riscos.

Contacte amb els mitjans

Correu electrònic: [protegit per correu electrònic]

Seguiu OKEx