OK Jumpstart: Echoin (EC) va obrir 3,5 vegades el preu de venda i Pledgecamp (PLG), es va anunciar el 7è projecte de venda de tokens

OKEx, un intercanvi de criptomonedes líder mundial, llançarà el 7è projecte OK Jumpstart de Pledgecamp (PLG) després del llançament de la venda de tokens d’Echoin (EC) la setmana passada.

Echoin (EC) es va obrir la setmana passada a 0,04 USDK, que és aproximadament 3,5x del preu de la llista a OK Jumpstart. El parell de negociació spot EC / USDT també està disponible ara.

En només cinc mesos després de la seva creació, OK Jumpstart ja ha llançat set projectes. Amb l’objectiu d’incubar projectes de blockchain d’alta qualitat, la plataforma cherrypicks projecta amb registres provats en funció de la seva avaluació integral amb el Model COMPASS. El model avalua el creixement potencial de cada projecte candidat en set grans aspectes: creativitat, competència operativa, competència en màrqueting, progrés, activitat de la comunitat, sostenibilitat i escalabilitat, amb 105 factors avaluats.

OK Jumpstart 7a venda de token, Pledgecamp (PLG) que es llançarà el 22 d’agost de 2019

Pledgecamp s’anomena projecte de blockchain 2.0 de crowdfunding. Es tracta d’una plataforma de finançament col·lectiu de nova generació que combina un sistema de finançament col·lectiu descentralitzat amb tecnologia blockchain. La companyia va llançar el primer sistema de dipòsit intel·ligent de la indústria de finançament col·lectiu, els inversors estan protegits durant el procés de finançament col·lectiu i són recompensats amb tokens PLG. El mecanisme de govern d’usuaris descentralitzat del sistema i el mecanisme econòmic compartit permetran un creixement exponencial de la xarxa d’usuaris i proporcionaran finançament col·lectiu als aspirants a emprenedors de tot el món..

"Pledgecamp és un gran projecte per connectar empreses i comunitats i compartir amb tothom al món l’oportunitat de convertir-se en empresari. Aquesta aspiració mereix un bon lloc al mercat," va dir Andy Cheung, cap d’operacions d’OKEx. "El desenvolupament de blockchain ha anat creixent a una velocitat llampec. És important que explorem diferents sectors de tota la indústria i dediquem els nostres esforços a fomentar totes les oportunitats."

Detalls de la subscripció

Pledgecamp té un subministrament total de 10.000.000.000 PLG i estarà disponible a OK Jumpstart a 0,0025 USD per PLG, amb una quantitat mínima de subscripció individual de 200.000 PLG. OKB és l’únic testimoni acceptat per a la subscripció i la liquidació. El tipus de canvi d’OKB / USD es confirmarà el dia de la venda. Encara hi haurà 2 sessions de subscripció. La primera sessió de subscripció s’obrirà a les 06:00 (CEST, UTC + 2) i la segona a les 07:00 (CEST, UTC + 2).

Subministrament de la primera sessió de subscripció: 400.000.000 PLG

Import mínim individual de subscripció: 200.000 PLG

Límit individual: 400.000 PLG

Límit de subscripció excessiva: 800.000.000 PLG

Subministrament de la segona sessió de subscripció: 400.000.000 PLG

Import mínim individual de subscripció: 200.000 PLG

Límit individual: 1.600.000 PLG

Límit de subscripció excessiva: N / A

Després de la venda de tokens, els parells de negociació spot PLG / USDK i PLG / USDT estaran disponibles a les 10:00 del 22 d’agost de 2019 i a les 10:00 del 23 d’agost de 2019 (CEST, UTC + 2) respectivament.

Per obtenir informació detallada sobre les regles de venda de fitxes, consulteu Millora de les regles de venda de token OK Jumpstart.

Estigueu atents Twitter d’OKEx i OK Jumpstart per a les darreres actualitzacions.

Advertiment de risc: la negociació d’actius digitals comporta un risc important i pot provocar la pèrdua del capital invertit. Heu d’assegurar-vos que compreneu plenament el risc que comporta i que tingueu en compte el vostre nivell d’experiència, els objectius d’inversió i, si cal, consulteu assessorament financer independent.

El mercat de criptomonedes més gran i divers del món, OKEx és el lloc on els comerciants, miners i inversors institucionals de criptografia mundial venen a gestionar actius de criptografia, milloren les oportunitats d’inversió i cobreixen els riscos. Proporcionem negociació al comptat i derivats, inclosos futurs, swap perpetus i opcions, de les principals criptomonedes, oferint als inversors una gran flexibilitat en la formulació de les seves estratègies per maximitzar els guanys i mitigar els riscos.