OKExChain posa al dia el desenvolupament de la cadena pública, no només com a extensió d’OKEx

Enmig del ràpid desenvolupament de la indústria de la cadena de blocs, la competència entre els gegants de la indústria ha augmentat a una nova altura: la cadena pública, una de les infraestructures més importants de la cadena de blocs. OKChain testnet, la cadena pública comercial desenvolupada per OKEx, ha entrat en funcionament recentment i permet als validadors executar-hi nodes. A més, OKChain ha iniciat el seu primer Hackathon per promoure la creació d’aplicacions descentralitzades a la seva comunitat global.

Poc després de dos mesos després del seu llançament, OKChain ja va penjar el seu codi a Github a l’abril, mentre que el primer motor de l’esfera de la cadena pública d’intercanvi encara no ha estat de codi obert. Al maig, OKChain va llançar la versió 0.10, que va revelar el mecanisme de selecció i dividend del validador i es va convertir en la primera cadena pública desenvolupada per crypto exchange per donar suport a l’accés d’institucions de tercers..

“Seguint l’esperit original de blockchain, OKChain no es convertirà en una extensió de l’intercanvi, sinó en una ecologia independent. Estem desitjant poder co-construir un ecosistema obert, descentralitzat, pràctic i divers amb els nostres usuaris globals ”, va dir Jay Hao, CEO d’OKEx. “Ara els usuaris poden realitzar la seva voluntat mitjançant el mecanisme de votació, desenvolupar el seu propi DEX o dApp i llistar els seus propis parells comercials lliurement basant-se en l’última versió d’OKChain testnet”.

El primer Hackathon

OKChain fa una crida als principals desenvolupadors mundials per participar en el “Hackathon”, per crear serveis i productes basats en OKChain, incloent eines de desenvolupament, productes de serveis per a delegats, complements informàtics de mercat, SDK i productes de serveis d’aposta. La campanya està oberta fins al 20 de juliol de 2020 i el guanyador pot rebre fins a 5.000 dòlars equivalents d’OKB com a recompensa.

A mesura que més desenvolupadors i usuaris s’uneixen al testnet d’OKChain, les proves d’OKChain es poden accelerar significativament i s’espera que el mainnet d’OKChain es llanci aviat..

OKChain, un “fonamentalista” de la veritable descentralització

A diferència d’altres cadenes públiques d’intercanvi, OKChain és el més descentralitzat, el fonamentalista de les cadenes públiques. OKChain utilitza plenament la naturalesa de la xarxa peer-to-peer, implementant irreversibilitat i autonomia eficient en el seu codi font, cosa que significa que tots els participants a OKChain, inclòs el seu desenvolupador OKEx, no poden controlar ni manipular la cadena pública.

Adoptant una “xarxa peer-to-peer”, OKChain permet una alta autonomia als corredors de nodes, en lloc de requerir que els nodes presentin una proposta al “governador” de la cadena pública abans de cada moviment, com altres cadenes públiques d’intercanvi. Per exemple, els corredors de nodes poden decidir llistar o retirar qualsevol criptomoneda o parell comercial, o desenvolupar DEX i dApp per compte propi, sense necessitat de pre-adquirir cap permís.

El mecanisme de vot també garanteix que OKChain es mantingui descentralitzat. Qualsevol titular d’OKT (el testimoni natiu d’OKChain) que hagi apostat per OKT, pot optar per convertir-se en un “votant ordinari” per votar directament els validadors o delegar el seu poder de vot en un altre compte, anomenat “votant per representació” per votar en nom seu. Cada votant pot votar fins a 30 candidats validadors i s’elegiran 21 validadors principals amb el major nombre de vots.

S’ha demostrat que “triar uns quants bons” és més tolerant a les falles que “triar el millor”. A més, també pot debilitar la influència dels grans titulars d’OKT, especialment en l’etapa inicial del llançament de OKChain mainnet, evitant la possibilitat que algunes persones manipulin la cadena pública.

L’única cadena amb un model econòmic inflacionari

En comparació amb altres cadenes públiques d’intercanvi, OKChain és l’única cadena que emet un nou testimoni, OKT, que actua com el testimoni natiu. Per tant, l’OKT és l’únic testimoni natiu inflacionista de totes les cadenes públiques d’intercanvi.

La contradicció entre inflació i deflació reflecteix en realitat les diferents demandes entre els dos actors implicats en un ecosistema de cadena pública: els hodlers de token i els usuaris de la cadena pública (inclosos els desenvolupadors de dApp).

Els hodlers de token esperen que el preu del token augmenti per obtenir beneficis, mentre que el preu del token excessivament elevat augmentarà el cost d’utilitzar el testimoni i disminuirà el nivell actiu de la cadena pública, cosa que altres usuaris volen evitar.

El model deflacionista agreujarà el conflicte d’interessos entre usuaris i hodlers. A mesura que les taxes continuen augmentant, disminueixen el nombre d’usuaris i els ingressos per taxes. El valor de la cadena pública i del seu testimoni natiu es perdrà finalment.

OKChain ha evitat aquest problema per endavant emetent OKT, en lloc d’utilitzar OKB, el testimoni d’utilitat global adoptat per OKEx, perquè OKB és ara un testimoni absolutament deflacionista.

La versió més recent redueix el cost dels nodes mentre ofereix diverses fonts d’ingressos

A la versió 0.10, OKChain va ser pioner en el concepte de “model OpenDEX” i “Operador DEX”, segons el qual OKChain proporcionarà tota la tecnologia necessària als nodes. Al mateix temps, es distingiran l’operador de cadena pública i l’operador DEX, que en la majoria dels casos es combinaven com a un, la qual cosa significa que els nodes no només no han de pagar costos elevats pel servidor i la tecnologia, sinó que també seran propietaris del futur continu beneficis.

En participar a OKChain a través de diferents identitats, els usuaris poden obtenir múltiples avantatges, com ara la recompensa de generació de blocs, la recompensa de vot, la quota de correspondència, la tarifa de transacció, etc..

Final